پیام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت برگزاری تور جهانی والیبال ساحلی برای نخستین بار در کشور به میزبانی جزیره کیش

CI1W8920_250پیام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت برگزاری تور جهانی والیبال ساحلی برای نخستین بار در کشور به میزبانی جزیره کیش

۱

۱

به نام خدا

برگزاری تور جهانی والیبال ساحلی برای نخستین بار در کشور به میزبانی جزیره کیش رویداد ارزشمندی است که نشان از رشد توانمندی‌های ورزشی کشور برای حضوری موثر در عرصه‌های بین المللی دارد.

میزبانی جزیره کیش برای این مسابقات جهانی به مدد تامین زیر ساخت‌های مناسب، امکانات استاندارد ورزشی و هتل‌ها و اماکن اقامتی مدرن میسر شده است. کیفیت مناسب ماسه‌های ساحلی جزیره کیش و قرار گرفتن زمینهای والیبال ساحلی در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس از مزیت‌های منحصر بفرد این مسابقات در جزیره کیش است. ضمن اینکه این رویداد فرصت گرانقدری است تا با معرفی توانمندی‌ها، جاذبه‌های گردشگری و زیبایی‌های طبیعی این جزیره مرجانی به نمایندگان بیش از ۲۴ کشور، زمینه برگزاری رقابت‌های مطرح ورزشی و اردوی تیم‌های بین المللی فراهم شده و حرکت در مسیر توسعه توریسم ورزشی تسهیل و تسریع شود.

در این راستا سازمان منطقه آزاد کیش که در کوتاهترین زمان در جهت استاندارد سازی زمین‌های والیبال ساحلی و فراهم کردن شرایط مناسب برگزاری این رقابت‌های بین المللی از تمام ظرفیت‌های خویش بهره برده است تلاش می‌کند تا با میزبانی شایسته این رقابت‌ها برگ زرینی بر افتخارات ورزشی کشورمان بیفزاید.

بی شک پوشش رسانه‌ای این مسابقات و پخش زنده رقابت‌ها در ۵۰ کشور خارجی، بستر مناسبی برای معرفی پتانسیل‌های ورزشی و گردشگری جزیره کیش است.

امید است ساکنان خونگرم و گردشگران با ذوق جزیره کیش با حضور در محل برگزاری این مسابقات و تشویق ملی‌ پوشان کشورمان موجب دلگرمی ورزشکاران ایران اسلامی و برگزاری هرچه باشکوه تر این رقابت‌ها شوند.

در پایان برگزاری تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش را به تمامی ورزشکاران و دست اندرکاران این رویداد مهم ورزشی تبریک عرض نموده و برای تمامی میهمانان به ویژه ورزشکارانی که از اقصی نقاط جهان میهمان جزیره کیش هستند اقامتی خوش و خاطره‌ انگیز را در نگین زیبای خلیج فارس آرزو دارم.

از درگاه خداوند منان برای یکایک شرکت کنندگان در این رقابت‌ها به ویژه ملی پوشان عزیز ایران اسلامی سرافرازی و موفقیت مسئلت دارم.

نوشته پیام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت برگزاری تور جهانی والیبال ساحلی برای نخستین بار در کشور به میزبانی جزیره کیش اولین بار در خبرداغ پدیدار شد.

علم و فناوری

باران دانلود

Comments are closed.