نوبخت در نشست خبری: رئیس‌جمهور شخصا در ماجرای تایید صلاحیت‌ها ورود کرده است

IMG12041595

سخنگوی دولت گفت: رئیس‌جمهور شخصا در ماجرای تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات ورود کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری امروز سه‌شنبه (۲۷ بهمن ماه) با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا رییس جمهور در ماجرای تایید صلاحیت داوطلبان ورود کرده است، گفت: رییس جمهور شخصا در ماجرای تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات ورود کرده است.

دولت تا پایان امسال ۱۰هزار میلیارد تومان طلب پیمانکاران را پرداخت خواهد کرد.

وی افزود: براساس آخرین گزارشی که خزانه‌داری منتشر کرده تا تاریخ ۲۲ بهمن، حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان ما برای طرح‌های عمرانی پرداختی داشتیم.

سخنگوی دولت تصریح کرد: سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هم از بابت مهار آب‌های مرزی برای طرح‌های عمرانی پرداخت شد، در حال توزیع هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان هم برای آبرسانی روستاها هستیم بنابراین مجموعا ۵ هزار میلیارد تومان که در خصوص طرح‌های آب است که اگر به آن ۲۰ هزار میلیارد تومانی که تا الان پرداخت شده اضافه کنیم تا این لحظه ۲۵ هزار میلیارد تومان ما از بابت طرح‌های عمرانی پرداختی داریم.

نوبخت ادامه داد: ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به صورت اوراق تا پایان امسال عرضه خواهد شد که کارهای آن نیز انجام شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خاطر نشان کرد: با مقدماتی که صورت گرفته تا پایان سال یعنی تا ماه آینده چند هزار میلیارد تومان دیگر هم به صورت نقدی برای طرح‌های عمرانی بین پیمانکاران توزیع خواهیم کرد و امیدواریم تا پایان سال بیش از سال گذشته از بابت طرح‌های عمرانی پرداختی داشته باشیم.

وی افزود: امیدوارم این اقدام با رشد مثبت بورس، با کاهش نسبی قیمت ارز در بازار غیررسمی و همچنین کاهش نرخ بانکی در شرایطی که از نظر رشد اقتصادی برای ما مطلوب نیست مجموعه‌ای برای تحرک بخش اقتصادی شود.

نوبخت با بیان اینکه رشد اقتصادی مثبت است تصریح کرد: برای سال آینده، خود را برای رشد اقتصادی بین ۵ تا ۶ درصدی آماده کردیم و برای آن نیز برنامه‌هایی تدارک دیده شده تا در رشد و بهبود وضعیت اقتصادی برای همه آحاد مردم موفق باشیم.

سخنگوی دولت تصریح کرد: امیدواریم بدون ارائه بودجه چند دوازدهم بتوانیم بودجه را به وقت بررسی کنیم.

نوشته نوبخت در نشست خبری: رئیس‌جمهور شخصا در ماجرای تایید صلاحیت‌ها ورود کرده است اولین بار در خبرداغ پدیدار شد.

خبر جدید

دانلود آهنگ آذری

Comments are closed.