منصوریان: الجیشی‌ها نگران نباشند

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار برابر الجیش قطر حاضر شد.
خبرگزاری ایسنا: علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الجیش قطر در چارچوب مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: پیش از هرچیز به الجیشی‌ها خوش آمد می‌گویم. به آنها می‌گویم نگران نباشند و ما با تمام وجود از آنها پذیرایی می‌کنیم و امنیت در اینجا بر قرار است.

او افزود: در دوران آماده‌سازی گروه آنالیزمان روی الجیش حسابی کار کرده است. ما دو، سه بازی اخیرشان را دیده‌ایم. آنها تقویت شده‌اند و مربیان ثابت هستند. هم ما و هم آنها می‌خواهیم از پلی آف عبور کنیم. سال گذشته برابر آنها به میدان رفتیم و مردم خیلی به ما انرژی مثبت دادند. امسال کار سخت‌تر است چون الجیشی‌ها شناخت نسبی‌ پیدا کرده‌اند. سعی می‌کنیم تا تیم خود را از این مرحله عبور دهیم چون این مرحله تک بازی است و باید آماده باشیم.

سرمربی نفت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی احتمالی تیمش در مقابل الجیش گفت: اولین دغدغه من این است که استادیوم را خالی نبینم. ما تیمی هستیم که هوادارانمان را در قلب آنها پیدا کرده‌ایم. مشکلات جانبی و حرف و حدیث‌ها زیاد است و تنها تمرکز ما روی بازی فرداست. من روزهای سختی را با فوتبال ایران پشت سر گذاشتم. روزی که با هواپیما به استرالیا رفتیم، کمتر کسی فکر می‌کرد به جام جهانی برویم. ما همه تمرکزمان را روی الجیش گذاشته‌ایم و به لحاظ روحی روانی آماده هستیم. امیدوارم رسانه‌ها هم کمک کنند تا مردم ساعت ۶ به ورزشگاه بیایند. اگر بازیکنان نفت بخواهند فعل خواستن را صرف کنند، این کار را می‌کنند.

وی درباره تعادل روحی روانی تیمش برابر الجیش گفت: از بزرگترهای تیمم ممنونم که فضای لیگ قهرمانان آسیا را به جوان ها می‌گویند. من وقتی به استقلال رفته بودم، به من می‌گفتند که زود است در استقلال باشی و همین مسائل باعث شد پله‌های ترقی را سریعتر رد کنم. ما جوانان تشنه‌ای برای بازی فردا داریم. به آنها گفتم که باید دنبال این باشند که برابر الجیش به میدان بروند.

این دیدار فردا از ساعت ۱۸ به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران آغاز می‌شود.

نوشته منصوریان: الجیشی‌ها نگران نباشند اولین بار در خبرداغ پدیدار شد.

دانلود سریال و آهنگ

موبایل دوستان

Comments are closed.