معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان: اشتغال ظرف دو سال آینده بهبود مناسبی خواهد داشت

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: در استان اصفهان میزان بیکاری دو درصد بالاتر از سایر استان‌ها است که این امر به ویژگی مهاجرپذیری استان اصفهان مربوط می‌شود و امیدواریم با اقدامات استانداری مشکل اشتغال ظرف دو سال آینده بهبود مناسبی داشته باشد.

به گزارش (ایسنا)، منطقه اصفهان، عقدایی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بزرگ دهه فجر انقلاب اسلامی و چهارمین نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمانهای مردم نهاد استان اصفهان اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید سمن‌ها نقش واسط میان مردم و نظام را ایفا می‌کنند.

وی افزود: سمن‌ها واحدهایی هستند که توسط خود مردم ایجاد شده و هزینه‌ای برای دولت و نظام ندارند و هر کجا اینها وارد شده‌اند کار بهتر انجام شده این نوع مشارکت و همکاری‌های مردمی از گذشته در ایران وجود داشته است اما به ویژه بعد از ظهور اسلام گسترش یافته است.

عقدایی با بیان اینکه این نمایشگاه هر دو سال یکبار برگزار می‌شود، اظهار کرد: سازمان‌های مردم نهاد متعددی در سطح استان و در حوزه‌های مختلف به فعالیت می‌پردازند از جمله در حوزه اجتماعی به اموری چون زنان، کودکان، جوانان، آسیب‌های اجتماعی، حقوق شهروندی، خیریه‌ها و سازمان‌های توانبخشی و در حوزه فرهنگی به اموری چون فرهنگ اسلامی، ارزش‌ها، ایثار و شهادت، فضای مجازی پرداخته می‌شود.

رییس هیئت نظارت بر سازمانهای مردم نهاد استان افزود: سازمان‌های متعددی در ایجاد سمن‌ها نقش دارند از جمله سازمان بهزیستی، نیروی انتظامی، ورزش و جوانان، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد، کانون فرهنگی مساجد، بهداشت و درمان، اداره کل محیط زیست که همه دوشادوش دولت در استان اصفهان کار کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در استان اصفهان میزان بیکاری ۲ درصد بالاتر از سایر استان‌ها است که این امر به ویژگی مهاجرپذیری این استان و اشغال فرصت‌های شغلی استان از جانب استان‌های همجوار مربوط می‌شود. امیدواریم مشکلات فراروی کشور به ویژه اشتغال ظرف دو سال آینده بهبود مناسبی داشته باشد.

نمایشگاه ایام فجر انقلاب اسلامی و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای سازمانهای مردم نهاد تا ۲۲ بهمن در محل دائمی نمایشگاهها واقع در پل شهرستان ادامه دارد.

نوشته معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان: اشتغال ظرف دو سال آینده بهبود مناسبی خواهد داشت اولین بار در خبرداغ پدیدار شد.

دانلود موزیک

دانلود فیلم خارجی

Comments are closed.