فال روزانه جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴

index6011

فال روزانه جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴

متولد فروردین : شما در حالیکه صورت حسابهایتان را پرداخت و دفتر کارتان را در محل کار یا در خانه تمیز می‌کند، اگر منتظر فرصت مناسب بمانید که پیامهای شخصیتان را دریافت کنید فرصت خوبی برایتان خواهد بود. اگر در آخر روز پیشرفتی نداشتید نگران نشوید. نکات مبهم زیادی وجود دارد که باید آنها را رفع کرده تا بتوانید به موفقیت برسید. اما به خودتان اجازه ندهید که به خاطر کارهایی که اکنون انجام می‌دهید مغرور شوید.

متولد اردیبهشت : صبر شما در تمام کارهایی که انجام می‌دهید به نمونه و الگوی بارز و قابل تمجید برای همگان تبدیل شده است. شما با صبر خود توانسته اید بسیاری از سختی‌هایی را که حتی تا چندین سال بعد نیز گریبان گیر شما بودند در عرض مدتی کوتاه حل نمایید. فقط گاهی با دیدی منفی به زندگی نگاه می‌کنید. بهتر است دید منفی تان را کنار بگذاری زیرا همین صبر و بردباری شما در تمام مسائل پاسخ گوی است.

متولد خرداد : ورود خورشید به نشان شما باعث می شود انرژی و سرزندگی شما افزایش یابد و به شما انگیزه ای می دهد تا وارد عمل شوید و کاری انجام دهید. شما مشتاق هستید که کار جدیدی را آغاز کنید اما هنوز هم عاقلانه تر این است که انگیزه خود را از این کار ارزیابی کنید. به جای هدر دادن وقت و منابع تان در یک معامله با ریسک بالا دوباره در رابطه با آن فکر کنید به خاطر اینکه شما نمی توانید کاری که قبلا انجام داده اید را خنثی کنید. اگر هنوز هم به نظر رسید که این کار ایده خوبی است بعد آن را انجام دهید.

متولد تیر : بازگشت ماه به نشانه‌تان ممکن است روز خسته کننده‌ای را به همراه داشته باشد، بخصوص اگر مجبور باشید همین حالا برای موضوع واجبی تصمیم گیری کنید. مسائل و مشکلات مربوط به دوستی‌هایتان روی دوشتان سنگینی می‌کند، اما خوب نیست تا موقعی که چنین فشاری روی خود احساس می‌کنید هیچ تصمیمی ‌بگیرید. اگر برایتان امکان دارد بدون اینکه به کارهای بلند و مدت و جدی رسیدگی کنید تا هفته آینده صبر کنید.

متولد مرداد : پیشرفت های خوبی در زمینه مالی دارید و دیدگاه بهتری پیدا می کنید. شرایطی را که فکر می کردید رو به رو شدن با آن ها مشکل است به خوبی درک می کنید و به راحتی به اهدافتان دست می یابید.در حال حاضر شخصی مایل است که ازشما مراقبت کند و از شما حمایت کند.حتی ممکن است آنها به دنبال شغل بهتری برای شما باشند و یا به طریقی بخواهند که اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرند.شما نیز می خواهید که این کارها را جبران کنید.گرچه ممکن است در این زمینه نتوانید ولی فراموش نکنید که راه های زیادی برای قدردانی از آنها وجود دارد.

متولد شهریور : شما بیشتر در رابطه با فعالیت‌هایی که قصد انجام شان را دارید صحبت می‌کنید و هنگامی‌که زمان عمل و اجرا فرا می‌رسد، شما توانایی لازم را نشان نمی‌دهید.شما تا حدودی در رابطه با مسائلی که برایتان پیش می‌ﺁید گمراه شده اید، و نمی‌دانید راه درست کدام است.اول بهتر است خود و اهداف تان را بشناسید سپس برای رسیدن به ﺁنها اقدام کنید.

متولد مهر : برنامه ریزی اخیر شما ممکن است از بهترین نوع برنامه ها باشد، ‌اما هنوز کامل نیست. زمانیکه شرایط تغییر می‌کنند،‌ شما نیز باید خود را با آنها تطبیق دهید یا حداقل در برابر شان مقاومت نکنید. متاسفانه، ممکن است امروز سخت گیرانه بیندیشید و عدم تمایل تان برای اصلاح کردن روال کارتان می‌تواند شما را حتی از نزدیک ترین دوستان تان جدا کند. توجه کنید که دارد چه اتفاقی می‌افتد تا بتوانید هوشمندانه در برابر آن واکنش نشان دهید، به جای اینکه به یک رویای پوچ و توخالی تکیه کنید.

متولد آبان : امروز کار زیاد برای شما جذابیت خاصی دارد اما شما نیاز خواهید داشت که مراقب سلامت خود نیز باشید در غیر این صورت ممکن است خود را در وضعیت روحی خطرناکی قرار دهید. این فوریت ممکن است برای شما امری طبیعی باشد اما اگر امروز شما اگر از نظر احساسی محتاط باشید به نفع تان خواهد بود. شما واقعا نیاز ندارید که اجازه دهید هر کسی از احساسات و افکارتان مطلع شود. کمی مرموز بودن خوب است پس بعضی چیزها را در حد رویا و تصور باقی بگذارید.

متولد آذر : شما حتی اگر دوست داشته باشید دیگران به خاص بودنتان اعتراف کنند، ولی دوست ندارید که زیاد جلب توجه کنید. خورشید در چهارمین خانه شما قرار دارد و زمان مناسبی برای ماندن در خانه است. زمانی که شما یاد گرفتید اصلاً خود را به خاطر تفکرات دیگران ناراحت نکنید، خواهید توانست کارهای عقب افتاده زیادی را به اتمام برسانید.

متولد دی : در حالیکه امروز را به شکل انسانی آرام شروع کرده و مثل آدمی شجاع به پایان می رسانید، در این روز شخصیت دوگانه ای خواهید داشت. وقتی که ماه وارد برج حساس حمل می شود و درحالیکه طبیعت مبارزه جوی تان را به یاد شما می آورد، در نیمه روز فورانی از انرژی در شما به وجود می آورد. شما تصمیم گرفته اید که به زودی به معنویات نزدیکتر بشوید و عقایدتان را به دیگران تحمیل نکنید. حالت خونسردانه شما تا مدتها ادامه دارد؛ وقتی شما همین الان تصمیم می گیرید که برنامه هایتان را اجرا کنید، حداقل با آگاهی و مهربانی این کار را انجام دهید.

متولد بهمن : اگرچه شما فکر می‌کنید به آخر کار نزدیک شده‌اید، اما این در مورد دیدگاه‌های عالی و بلندپروازانه تان صدق نمی‌کند. در حالیکه ماه قوی برج عقرب وارد دوازدهمین خانه شما یعنی خانه پایان و فرجام می‌شود، بعضی از نقاط مبهم متوقتا از بین می‌روند. درحالیکه سعی می‌کنید به هر مشکلی که امروز ایجاد شد رسیدگی کنید، یادتان باشد که قادر نخواهید بود همه آنها را به تنهایی حل کنید. اگر کسی بهتان پیشنهاد کمک داد حتما قبول کنید و به طور آگاهانه هر مانعی که جلوی راهتان را گرفت از بین ببرید.

متولد اسفند : امروز مشکلات زندگی شما بیشتر و نسبت به همیشه پیچیده‌تر شده است. ممکن است افرادی شما را تحت فشار قرار دهند اما شما باید فراتر از تلاشهای پنهان آنها عمل کنید. اما شما نمی‌توانید دخالتهای پنهان آنها را قبول کنید، پس تلاش کنید که مسائل را از حیطه کنترل آنها خارج کنید.

پرشین فال

نوشته فال روزانه جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ اولین بار در خبرداغ پدیدار شد.

اخبار

میهن دانلود

Comments are closed.