عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران: تنها نیم درصد از آسانسورهای شهر تهران استاندارد است

IMAGE634618208926659849

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: سازمان استاندارد گزارش عجیبی اعلام کرده مبنی بر اینکه در بازبینی‌های میدانی مشخص شده از ۲ هزار و ۳۰۰ آسانسوری که در بیمارستان‌ها و ادارات در حال فعالیتند تنها ۱۱ آسانسور استاندارد بوده یعنی تنها حدود نیم درصد آسانسورها استاندارد بوده‌اند.

به گزارش «نسیم آنلاین»، اقبال شاکری، رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در دویست و سی و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه تهران یک شهر بی‌دفاع و بی‌پناه است، تصریح کرد: سازمان ملی استاندارد اخیراً گزارش عجیبی داده که از ۲۳۰۰ آسانسوری که در بیمارستان‌ها، شهرداری‌ها وادارات مورد بازرسی قرار داده‌اند، تنها ۱۱ آسانسور یعنی نیم درصد دارای استاندارد است.

وی با اشاره به اینکه بلندمرتبه‌سازی در شهر تهران با سرعت در حال انجام است و این آمار جای نگرانی دارد، افزود: بر اساس این گزارش ۳۰ درصد آرد نان نانوایی‌ها اشتباه داده می‌شود! همچنین معاینه فنی مخزن‌های سی ان جی خودروهای شخصی انجام نمی‌شود و من نام این خودروها را خودروهای انتحاری می‌گذارم.

وی ادامه داد: اگر به آمار ۵ درصد آمادگی برابر زلزله، سه هزار اتوبوس فرسوده، ۷ هزار تاکسی فرسوده، بی‌صاحب بودن کنترل آلودگی هوا، ۱۲ هزار پرونده تخلف در کمیسیون ماده ۱۰۰ و بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان بدهکاری به مدیریت شهری اضافه کنیم، انصافاً چه کسی باید از این شهر دفاع کند.

وی همچنین پیشنهاد کرد: سازمان نظام‌مهندسی شرکت‌های بازرسی خودشان را در دوره بهره‌برداری ساختمان‌ها هم فعال کنند.

همچنین در این جلسه مختاباد عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور گفت: امیدواریم برای شب عید کارگران، کارمندان به‌گونه‌ای مدیریت شود و علی ال سویه کاری برای آن‌ها انجام دهیم که شب عید شرمنده مردم نشویم.

وی درباره تذکر حکیمی پور درباره عدم حضور شهردار در صحن شورای شهر، افزود: اگر سال ۹۴ را رصد کنید فکر نمی‌کنم بیشتر از ۵ جلسه شهردار در شورا حضورداشته باشد و این جای سؤال دارد خصوصاً در بحث بودجه انتظار داشتیم ایشان در شورا می‌بود.

این عضو شورای شهر تهران درباره مسائل جامعه هنری نیز گفت: الآن هنرمندان در این مملکت در شرایط خوبی از جهت اقتصادی نیستند، فشارهایی که عده‌ای به هنرمندان وارد می‌کند جای تعجب دارد در گوشه‌ای از این کشور مراسمی وجود دارد و چند هنرمند می‌روند وعده‌ای فحش و فحش‌کاری می‌کنند و می‌خواهند بزنند. فرق جمهوری اسلامی با نظام طالبانی وداعشی در همین هنر است. همه باید تلاش کنیم وفاق ملی ایجاد شود.

نوشته عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران: تنها نیم درصد از آسانسورهای شهر تهران استاندارد است اولین بار در خبرداغ پدیدار شد.

دانلود فیلم

مرجع سلامتی

Comments are closed.