روز رهایی ملت ایران پورمحمدی: فضای تورمی کنترل و مهار شده است

مصطفی+پورمحمدی

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه اقتصادمان را با وجود همه مشکلات خوب نگه داشتیم گفت: خوشبختانه امروز فضای تورمی کنترل و مهار شده است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام”مصطفی پورمحمدی” دقایقی قبل در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در کرمان افزود: اخیرا متوجه شدیم که خیلی از تحریم ها از سال ۸۳ علیه کشورمان آغاز شده و بیش از ۱۱ سال کشور ما تحت شدیدترین تحریم اقتصادی بوده که خوشبختانه امروز فضای تورمی کنترل و مهار شده است

وی افزود: رییس جمهور مرتب در جلسات تاکید دارد که در حضور هر گروه خارجی، باید به تولید داخلی، ایجاد اشتغال، فناوری و صادرات فکر کنیم و در مجموع افزایش ثروت ملی و درآمد سرانه ملی را داشته باشیم و این یک مبنا در مذاکرات و پیگیری‌های ماست.

پورمحمدی تصریح کرد: مبنایی را دنبال می کنیم که در راستای اقتصاد مقاومتی معنا بدهد. البته باید داد و ستد با دنیا داشته باشیم که با حفظ جایگاه و موقعیت خودمان صورت بگیرد.

پورمحمدی تصریح کرد: به تعبیر رییس جمهور حالا نوبت برجام دوم است که برنامه جامع همکاری ملی را با وحدت و اعتماد جلو برده و سعی کنیم که دشمن تفرق و اختلاف ایجاد نکرده و صبور باشیم.

وی تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های هم استفاده کرده و همه با یک‌صدا همانطور که برجام را در مقابل دشمن به نتیجه رساندیم، گام‌های مشترک در تحول اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برداریم.

وزیر دادگستری در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار کرد: اصل انتخابات حضور جامع، پیوسته، متحد و آگاهانه ملت است و حضور همه یک امتیاز دادن برای اقتدار و امتداد نظام و تعیین کننده سرنوشت همه ماست.

وی افزود: باید خوب انتخاب کرده و شایسته‌ترین، اصلح، صادق‌ترین، وفاداران به پیمان‌ها و دارای سوابق روشن را انتخاب و تلاش کنیم مجلس خبرگان و شورای اسلامی نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

پورمحمدی تصریح کرد: امیدواریم مجلسی باشد که با دولت در جهت خدمت به مردم همکاری داشته باشد.

نوشته روز رهایی ملت ایران پورمحمدی: فضای تورمی کنترل و مهار شده است اولین بار در خبرداغ پدیدار شد.

علم و فناوری

موبایل دوستان

Comments are closed.